Feelings

heinäkuu 12, 2010 at 8:08 pm (Elämä, Runot, Uncategorized)

Fiiliksiä runojen sanoilla:

”Oli avain ja yhtäkkiä sitä ei ole. Miten pääsemme kotiin? Ehkä joku löytää kadonneen avaimen ja katsoo sitä ja mihinkäs hän sitä tarvitsisi? Menee ja heittää sen pois kuin kappaleen metalliromua… Tähdillä, korteilla tai riikinkukon laululla ei laatia voi tätä horoskooppia.” (Szymborska)

” Rakkauden ovia on vaikea avata ja vaikea sulkea” (Kiin. sananlasku)

”…Havaitset vain jonakin päivänä, että metsässä on tullut hiljaista ja hiljaisuutta on kestänyt kauan” (Axel Sandemose)

”…Joskus on lähdettävä ja jätettävä askeleet käytäviin, ja kuljettava läpi huoneitten muistamatta…” (Paavo Haavikko)

”Katso, minä opin irrottamaan.  Näetkö kuinka käteni ei hae mitään?
Sen, mikä on pahaa, minä unohdan…minulle jää kertomus joka muistuttaa elämääni…Lopulta olemme kuitenkin yksin.” (SMG)

”Kuin vierivä kivi: niin minun itkuni alkaa – vaan kesken sitä syvintä valituksen kohtaa, minussa nousee vihreän sukuni veri. Jalkateräni repeävät, käsivarteni ojentuvat jäykkinä ylöspäin: kuusi tunkee kasvaa nousee minun lävitseni, latva laulaa ja humisee: pesäpuu pesäpuu -lintujen pysähdyspaikka…” (Marja-Liisa Vartio)

”Olen matkalla taas. Olen matkalla sinne. Olen matkalla takaisin sinne, minne kerran toivotit minut. Kun minulta viedään kaikki autan kantamaan… Näin minä vihellän matkallani. Jos sen on oltava niin, olkoon sitten niin… (SMG)

”Jokainen alkuhan on vain jatko jollekin ja sattumien kirja on aina puolivälistä auki” (Szymborska)

Feelinigs (aika retroa tai ”menyttä ja olutta”, niin kuin moni asia mun elämässä alkaa olla)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

